بدء التقديم لدبلومة إدارة المستشفيات


تاريخ النشر : 2024-02-04     
تم النشر بواسطة: عماد مينا
News


تعلن النقابة العامة لتمريض مصر بقيادة الدكتورة كوثر محمود نقيب عام تمريض مصر وعضو مجلس الشيوخ عن بدء التقديم لدبلومة إدارة المستشفيات
✅
لأن كل تطوير في وحدتك الطبية بينعكس على المرضى بالإيجاب
👌
بنقدملك
📢
🔥
اهم الدبلومات في وقتنا الحالي لأنها بتأهلك انك تكون في منصب إداري في المستشفيات والمراكز الصحية في مصر وخارج مصر
🤓✅
✅
كمان هتاخد احدث مناهج وأحدث الأسئلة والي هتوفرلك مادة علمية ممتازة .
✅
أنك مش بس هتكون واخد الدبلومة دراسياً فقط بل انك كمان هتبقي محترف ادارياً .
✅
وبعد انتهاء دراستك وحصولك على الدبلومة هتكون قادر على توفير نظام إدارة مميز بيحقق التحسين المطلوب .
✅
دا غير انك هتدرس مع نخبة من أفضل المدربين في مصر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لو محتاج تعرف تفاصيل أكتر ممكن تتواصل معانا عن طريق الواتساب
أو كلمنا علي الرقم التالي 01005542346-01111017435