بدء التقديم لدبلومة إدارة المستشفيات
تاريخ النشر :
2024-02-04
تم النشر بواسطة:
عماد مينا
تعلن النقابة العامة لتمريض مصر بقيادة الدكتورة كوثر محمود نقيب عام تمريض مصر وعضو مجلس الشيوخ عن بدء التقديم لدبلومة إدارة المستشفيات
اهم الدبلومات في وقتنا الحالي لأنها بتأهلك انك تكون في منصب إداري في المستشفيات والمراكز الصحية في مصر وخارج مصر
كمان هتاخد احدث مناهج وأحدث الأسئلة والي هتوفرلك مادة علمية ممتازة .
أنك مش بس هتكون واخد الدبلومة دراسياً فقط بل انك كمان هتبقي محترف ادارياً .
وبعد انتهاء دراستك وحصولك على الدبلومة هتكون قادر على توفير نظام إدارة مميز بيحقق التحسين المطلوب .
دا غير انك هتدرس مع نخبة من أفضل المدربين في مصر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لو محتاج تعرف تفاصيل أكتر ممكن تتواصل معانا عن طريق الواتساب
أو كلمنا علي الرقم التالي 01005542346-01111017435