التقديم لدبلومة مكافحة العدوي (Infection Control)
تاريخ النشر :
2024-02-17
تم النشر بواسطة:
عماد مينا
تعلن النقابة العامة لتمريض مصر بقيادة الدكتورة كوثر محمود نقيب عام تمريض مصر وعضو مجلس الشيوخ عن بدء التقديم لدبلومة مكافحة العدوي (Infection Control)
في مئات الملايين من المرضي بيجيلهم عدوي من الرعاية الصحية، والعدوي دي بتؤدي إلي زيادة فترة بقائهم في المستشفي للعلاج وبالتالي بتزيد احتمالية إصابتهم بأمراض أخري
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
احضار الاوراق المطلوبة بمقر النقابة ودفع القسط الاول من الدبلومة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لو محتاج تعرف تفاصيل أكتر ممكن تتواصل معانا عن طريق الواتساب
أو كلمنا علي الرقم التالي 01005542346-01111017435