التقديم لدبلومة مكافحة العدوي (Infection Control)


تاريخ النشر : 2024-02-17     
تم النشر بواسطة: عماد مينا
News


تعلن النقابة العامة لتمريض مصر بقيادة الدكتورة كوثر محمود نقيب عام تمريض مصر وعضو مجلس الشيوخ عن بدء التقديم لدبلومة مكافحة العدوي (Infection Control)
>>والتقديم بالنقابة العامة وبجميع النقابات الفرعية بمحافظات الجمهورية
✅السؤال ليه ممكن تدرس دبلومة مكافحة العدوى ؟‼️
في مئات الملايين من المرضي بيجيلهم عدوي من الرعاية الصحية، والعدوي دي بتؤدي إلي زيادة فترة بقائهم في المستشفي للعلاج وبالتالي بتزيد احتمالية إصابتهم بأمراض أخري
🔥وهنا بتظهرلنا أهمية دبلومة مكافحة العدوى المقدمة من نقابة التمريض
✅كمان هتاخد احدث مناهج وأحدث الأسئلة والي هتوفرلك مادة علمية ممتازة الي هتخليك مش بس شاطر في شغلك انت كمان هتبقى محترف
✅دا غير كمان انك هتحصل على شهادة معتمدة وتقدر بالشهادة تشتغل او تعمل #كارير_شيفت في أكبر المستشفيات داخل مصر او من اي مكان في العالم 📄✅
📌مدة الدراسة بواقع يوم واحد من كل اسبوع لمدة عام .
✅الدراسة باللغة العربية واللغة الانجليزية .
✅الية سداد الرسوم يتم سداد التكلفة المالية بنظام التقسيط على (3) دفعات .
🗞 يحصل الدارس علي شهادتين (شهاده باللغة الانجليزية وشهاده باللغة العربية) .
✅دا غير انك هتدرس مع نخبة من أفضل المدربين في مصر .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
♦طريقة الحجز:
احضار الاوراق المطلوبة بمقر النقابة ودفع القسط الاول من الدبلومة👌
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لو محتاج تعرف تفاصيل أكتر ممكن تتواصل معانا عن طريق الواتساب
أو كلمنا علي الرقم التالي 01005542346-01111017435